Regulamin dostępu do PWi

Regulamin korzystania z serwisu

Platformy Wymiany Informacji -PWI

Sandomierskiej Spółdzielni Mieszkaniowej w  Sandomierzu

§1

Użytkownikiem serwisu Platforma Wymiany Informacji (PWI) Sandomierskiej Spółdzielni Mieszkaniowej w Sandomierzu może być osoba będąca właścicielem lub posiadacz spółdzielczego prawa do lokalu mieszkalnego, garażu, lokalu użytkowego –  znajdującego się w zasobach Sandomierskiej Spółdzielni Mieszkaniowej,  w Sandomierzu.

§2

Warunkiem uzyskania dostępu do serwisu jest złożenie pisemnego wniosku o utworzenie konta w PWI umożliwiającego do niego dostęp. Wzór wniosku jest dostępny do pobrania na stronie internetowej Spółdzielni lub w siedzibie administracji SSM, który po wypełnieniu  i podpisaniu należy złożyć w Sekretariacie Zarządu przy ul. Maciejowskiego 17 w Sandomierzu, przesłać podpisany podpisem kwalifikowanym lub profilem zaufanym na adres sekretariat@ssmsandomierz.pl lub przesłać listem na adres Spółdzielni.

§3

Rozpatrzenie wniosku o utworzenie konta, jak i korzystanie z serwisu PWI Sandomierskiej Spółdzielni Mieszkaniowej w Sandomierzu jest bezpłatne.

§4

Korzystanie z serwisu Elektronicznego Biura Obsługi Klienta Sandomierskiej Spółdzielni Mieszkaniowej w Sandomierzu można rozpocząć po otrzymaniu drogą elektroniczną identyfikatora oraz hasła pierwszego logowania  O możliwości logowania wnioskodawca zostanie poinformowany drogą elektroniczną (e-mail) a hasło pierwszego logowania zostanie przekazane telefonicznie w ciągu 5 najbliższych dni roboczych od momentu złożenia wniosku. Na życzenie klienta identyfikator i hasło użytkownika może być przekazane osobiście w siedzibie Spółdzielni

§5

Dostęp do serwisu  PWI  możliwy jest przez internet z przy użyciu dowolnej przeglądarki internetowej ze strony  www.ssmsandomierz.pl