Regulamin dostępu do PWi
Regulamin korzystania z serwisu
Platformy Wymiany Informacji -PWI
Sandomierskiej Spółdzielni Mieszkaniowej w Sandomierzu
§1
Użytkownikiem serwisu Platforma Wymiany Informacji (PWI) Sandomierskiej Spółdzielni Mieszkaniowej w Sandomierzu może być osoba będąca właścicielem lub posiadacz spółdzielczego prawa do lokalu mieszkalnego, garażu, lokalu użytkowego – znajdującego się w zasobach Sandomierskiej Spółdzielni Mieszkaniowej, w Sandomierzu.
§2
Warunkiem uzyskania dostępu do serwisu jest złożenie pisemnego wniosku o utworzenie konta w PWI umożliwiającego do niego dostęp. Wzór wniosku jest dostępny do pobrania na stronie internetowej Spółdzielni lub w siedzibie administracji SSM, który po wypełnieniu i podpisaniu należy złożyć w Sekretariacie Zarządu przy ul. Maciejowskiego 17 w Sandomierzu, przesłać podpisany podpisem kwalifikowanym lub profilem zaufanym na adres sekretariat@ssmsandomierz.pl lub przesłać listem na adres Spółdzielni.
§3
Rozpatrzenie wniosku o utworzenie konta, jak i korzystanie z serwisu PWI Sandomierskiej Spółdzielni Mieszkaniowej w Sandomierzu jest bezpłatne.
§4
Korzystanie z serwisu Elektronicznego Biura Obsługi Klienta Sandomierskiej Spółdzielni Mieszkaniowej w Sandomierzu można rozpocząć po otrzymaniu drogą elektroniczną identyfikatora oraz hasła pierwszego logowania O możliwości logowania wnioskodawca zostanie poinformowany drogą elektroniczną (e-mail) a hasło pierwszego logowania zostanie przekazane telefonicznie w ciągu 5 najbliższych dni roboczych od momentu złożenia wniosku. Na życzenie klienta identyfikator i hasło użytkownika może być przekazane osobiście w siedzibie Spółdzielni
§5
Dostęp do serwisu PWI możliwy jest przez internet z przy użyciu dowolnej przeglądarki internetowej ze strony www.ssmsandomierz.pl